Thống kê

158777



XEM MÔ TẢ

13785



XEM & TẢI

Tìm kiếm theo: Chủ đề marketing

Duyệt theo: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Hoặc nhập chữ cái đầu tiên:  
Kết quả [6 - 13] / 13
  • Tác giả : Vũ, Thế Bình (2010)

    Giới thiệu điều kiện tự nhiên, tóm tắt lịch sử, tôn giáo, văn hoá truyền thống của các dân tộc ở Việt Nam. Tiềm năng du lịch, các di tích, danh thắng các công trình mới được tôn tạo xây dựng ở thủ đô Hà Nội và 61 tỉnh thành
  • Tác giả : Kotler, Philip; Vũ, Trọng Hùng (dịch) (2023-05)

    Gồm các kiến thức về tiếp thị, nắm bắt marketing, kết nối với khách hàng, xây dựng thương hiệu mạnh, tạo giá trị, chuyển giao giá trị, truyền thông giá trị và thực hiện trách nhiệm Marketing để thành công và dài hạn, đưa ra các tình huống, ví dụ cụ thể về những công ty đang hiện hữu trên thị trường

  • Thành cổ Sơn Tây hội tụ đủ các giá trị di tích quốc gia đặc biệt; Thành đá ong Sơn Tây trong hệ thống trấn thành triều Nguyễn; Vọng cung Thành cổ Sơn Tây; Kỳ đài ở Di tích Thành cổ Sơn Tây; Thành cổ đá ong Sơn Tây - giá trị kiến trúc tiêu biểu trong hệ thống thành cổ Việt Nam; Phát huy giá trị của di tích Thành cổ Sơn Tây, đánh thức tiềm năng phát triển du lịch.
  • Tác giả : M. Mariani, Marcello (2015)

    Companies and destinations in the tourism sector are confronted with increasing managerial challenges and have to deal with a competitive, turbulent, and fast-changing environment. The understanding that both tourism companies and destinations endowed with the best assets (natural and cultural) cannot survive the escalating international competition without good managerial practices, has provided significant momentum for the development of the disciplinary field of tourism management in the last three decades. This volume recognizes the relevance of travel, tourism, and tourism activities as major economic drivers in the contemporary global economy, with a specific focus on perform...
  • Tác giả : Kolb, Bonita (2017)

    Understanding how places, particularly cities and towns, are marketed to and consumed by tourists, is vital to anyone working in the tourism industry. By creating and promoting a unique branded destination, the successful marketer can attract new visitors to their city or tourism attraction. With the rise of social media, there is even more scope to explore how tourism marketers can use their own and other social media sites to communicate with today’s tech connected traveler. In a new updated volume, Tourism Marketing for Cities and Towns provides thorough and succinct coverage of place marketing theory specific to the tourism industry. It focuses on clearly explaining how to deve...