Thống kê

100219



XEM MÔ TẢ

9711



XEM & TẢI

Tìm kiếm theo: Chủ đề Kinh tế, xã hội

Duyệt theo: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Hoặc nhập chữ cái đầu tiên:  
Kết quả [12 - 21] / 288
  • Tác giả : Sezgin, Erkan (2016)

    This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism. It also discusses topics such as mobile marketing, gamification as a marketing communication tool, the impact of social media on tourism consumers, and the use of e-loyalty programs in the accommodation sector. Students taking e-marketing and market research courses in tourism can use this work as a source book for the principles of new marketing management. e-Consumers in the Era of New Tourism serves as a h...

  • The Economic Outlook for Southeast Asia, China and India is a bi-annual publication on regional economic growth, development and regional integration in Emerging Asia. It focuses on the economic conditions of Association of Southeast Asian Nations (ASEAN) member countries: Brunei Darussalam, Cambodia, Indonesia, Lao PDR, Malaysia, Myanmar, the Philippines, Singapore, Thailand and Viet Nam. It also addresses relevant economic issues in China and India to fully reflect economic developments in the region. The 2017 edition of the Outlook comprises four main parts, each highlighting a particular dimension of recent economic developments in the region. The first part presents the regional ...
  • Tác giả : Brookes, Manreen; Altinay, Levent (2015-12)

    Entrepreneurship in Hospitality and Tourism: a global perspective gives a new and definitive overview of the vital role and effective practice of entrepreneurship in one of the most dynamic industry sectors in the world. The highly qualified international team of contributors ensures a global perspective. The editors clearly outline the key theoretical perspectives and go on to cover the various types of entrepreneurship. Fully informed by the latest research, it incorporates: different country contexts; the social and cultural dimensions of entrepreneurship; case studies from a wide range of Hospitality and Tourism sectors; Industry perspectives and examples included.
  • Tác giả : Nguyễn Quốc, Long; Phạm Thị, Lan; Nguyễn Viết, Nghĩa... (2017)

    Hanoi University of Mining and Geology (HUMG) and the International Society for Mine Surveying (ISM) organize the International Conference on Geo-spatial Technologies and Earth Resources in Hanoi, Vietnam, from 5th to 6th October 2017 (GTER 2017). The conference is to mark the 50th anniversary of the Vietnam mine surveying education (1967-2017), the special event of Vietnamese mine surveyors. The conference theme, “Geo-spatial Technologies and Earth Resources” is an invitation to researchers, academics and professionals to present their research results and exchange their new id...
  • Tác giả : Nguyễn, Xuân Thủy (2016)

    Tập hợp hơn 100 tài liệu, bài báo khoa học, bài viết đã được công bố trên các báo, tạp chí từ năm 1978 đến nay về bản chất, khái niệm, phạm trù và cơ chế hoạt động đặc thù của giao thông đô thị; đưa ra những giải pháp và cập nhật những xu thế hiện đại của thế giới về tầm nhìn, chiến lược và chính sách nhằm đảm bảo một hệ thống giao thông đô thị đồng bộ và hoàn chỉnh, phù hợp với điều kiện Việt Nam
  • Tác giả : Từ, Quang Phương (2012)

    Trình bày tổng quan về quản lí dự án đầu tư, mô hình tổ chức và nhà quản lí dự án, lập kế hoạch dự án, quản lí thời gian và tiến độ dự án, phân phối nguồn lực cho dự án, dự toán ngân sách và quản lý chi phí, quản lý chất lượng dự án, giám sát và đánh giá dự án...
  • Tác giả : Trần, Ngọc Khuê; Lê Hữu, Xanh; Vũ, Anh Tuấn (2013)

    Nêu những vấn đề cấp thiết của tâm lý học lãnh đạo, quản lý và các hiện tượng tâm lý trong hoạt động lãnh đạo, quản lí. Một số vấn đề về nhân cách, uy tín của người lãnh đạo, quản lý và những yếu tố tâm lý trong công tác tổ chức cán bộ, công tác tư tưởng...
  • Tác giả : DeLacy, Terry (2014)

    The green growth paradigm emerged from evolving global strategies that coherently promote a more socially inclusive, low-carbon, resource-efficient, stable economy, with decreasing poverty. Opportunities and challenges associated with the paradigm shift are expected to transform the travel and tourism (travelism) sector in all respects and on a global scale. This involves the transformation of the entire travelism value chain, as well as the communities in tourism destinations. However, there is a lack of systematic reports on wide-ranging and complex implications of the green growth paradigm for the travelism sector.
  • Tác giả : Fücks, Ralf (2015)

    This book is not another warning about the end of the world. It is neither a penitential sermon on environmentalism, nor an appeal to frugality and self-restraint. Far from having exhausted the era of technological, social and democratic progress, we are on the brink of a new stage of industrial modernity: a shift from a fossil-based to a postfossil economy, from the ruthless exploitation of nature toward growth in tandem with it. Decoupling economic growth from environmental consumption is an ambitious goal, but also an achievable one. Drawing on the German policy experience of tackling climate change, ‘Green Growth, Smart Growth’ outlines a positive way forward in this great transf...
  • Tác giả : Peris-Ortiz, Marta; Aslvarez-Garcia, José (2015)

    This book aims to contribute to the literature and aid in developing a theoretical and practical framework in the area of health and wellness tourism. With contributions and research from different countries using a practical approach, this book is an essential source for students, researchers and managers in the health and wellness tourism industry.